زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 8:55 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 46
نویسنده پیام
assissins آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 25 /10 /1390
سن: 21


قوانين استفاده از سايت
با سلام به شما كاربر گرامي و خوش آمد گويي به شما، يكسري قوانين توسط مديران اين سايت وضع شده كه تمامي كاربران اين سايت (اعم از كاربران عادي و مديران) جهت حفظ نظم سايت و راحتي كاربران بايد آنها را رعايت كنند. اين قوانين به شرح زير هستند:



ق 1: تمامي كاربران سايت هنگام ثبت نام بايد از كلمات مناسب براي نام كاربري خود استفاده كنند. در صورت مشاهده كلمات ركيك و نامناسب در اولين فرصت نام كاربري آن كاربر حذف شده و دسترسي او به سايت قطع خواهد شد.



ق 2: هنگام ايجاد تاپيك جديد از عناوين مناسب براي تاپيك هاي خود استفاده كنيد. عنوان تاپيك بايد طوري انتخاب شود كه كاربر هنگام مشاهده عنوان تاپيك از موضوع تاپيك مطلع شود. همچتين لز استفاده كلماتي مثل فوري، كمك كنيد و مانند اينها خودداري كنيد. تاپيك هايي با عنوان نامناسب از سوي مديران حذف خواهند شد.



ق 3: از ايجاد تاپيك هاي تكراري به شدت خودداري كنيد. قبل از ايجاد تاپيك در يك تالار موضوع مورد نظرتان را در آن تالار جستجو كرده و در صورت نيافتن پاسخ خود اقدام به ايجاد تاپيك نماييد. تاپيك هاي تكراري از سوي مديران حذف خواهند شد.



ق 4: از ايجاد تاپيك هايي با يك موضوع در چندين تالار به شدت خودداري كنيد. همچنين سوالات خود را در يك تاپيك مطرح كنيد و از زدن چندين تاپيك مجزا براي سوالات خودداري كنيد.





ق 5: براي ارسال تاپيك خود حتما" بخش مناسب را انتخاب نماييد. در غير اينصورت تاپيك مربوطه از سوي مدير آن بخش حذف خواهد شد.



ق 6: از پرداختن به مسائل حاشيه اي، مسائل سياسي، كل كل كردن، توهين به فرد يا به افرادي خاص، و به كار بردن كلمات نامناسب در متن تاپيك هاي خود،‌ به شدت خودداري كنيد. در صورت مشاهده مسائلي از اين قبيل دسترسي آن كاربر به سايت در اولين فرصت قطع خواهد شد.



ق 7: مطالب نوشته شده توسط كاربران حتما" بابد فارسي باشد. تاپيكها و پست هايي كه به صورت پينگليش باشند حذف خواهند شد.



ق 9: از ايجاد مزاحمت براي اعضاي سايت به شدت خودداري نماييد. در صورت گزارش همچين موردي از سوي يك كاربر،‌ پس از پيگيري هاي لازم دسترسي آن كاربر به سايت قطع خواهد شد.



ق 10: هنگامي كه تاپيكي يا پستي از سوي مديران حذف ميشود كاربر به هيچ عنوان نبايد از طريق پيام خصوصي يا زدن تاپيك جديد جوياي دليل پاك شدن تاپيكش شود. در صورتي كه صلاح باشد مدير مربوطه خود از طريق پيام خصوصي دليل را به كاربر مربوطه خواهد گفت، در صورت گزارش همچين موردي توسط مديران دسترسي آن كاربر به سايت مسدود خواهد شد.



ق 11 : از هرگونه تبليغات براي شركتهاي مختلف و يا توهين به هرگونه شركتي جداْ خودداري فرماييد .

یکشنبه 25 دی 1390 - 22:38
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | قوانين استفاده از سايت | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS