loading...
game
farshad بازدید : 41 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سری Saints Row از همان شماره اول، عناوینی موفق بودند كه جدا از كیفیت خوبی كه داشتند، سبك جالبی را در Open-World خلق كردند و Volition سازنده این عنوان همیشه سعی داشته تا محصولش آنچنان شبیه به سری GTA نباشد. پس از سال ها، نسخه سوم Saints Row آماده شده و اینبار ما شاهد قدرتمندی گروه Saint هستیم كه هر كاری كه بخواهند، در شهر انجام می دهند. در نمایش اخیر بازی، ما شهر جدیدی را مشاهده می كنیم كه خیلی با جزئیات كار شده است. نكته بارزی كه در اولین صحنه متوجه می شویم، Draw to Distance خیره كننده بازی است و به نظر، به غیر از طراحی شخصیت ها، گرافیک بازی بسیار خوب كار شده است.

راوی نمایش می گوید كه بگذارید سلامی داشته باشیم به اهالی شهر و مشتی به شكم یك زن می زند. سپس از روی شانه زن بعدی پریده و با یك ضربه به صورت او، وی را نقش بر زمین می كند! Saints Row طبق گفته سازندگان، یكی از غیر معمول ترین بازی هایی است كه تا به حال دیده اید. تعداد فنون و حركت هایی كه می توانید روی دشمنان یا مردم بی گناه اجرا كنید، فوق العاده متنوع و زیاد هستند و حتی آبروی بعضی عناوین مبارزه ای را هم می برد! راوی می گوید که ما می خواستیم یك بازی كاملاً Sandbox بسازیم كه بازیكن در آن آزاد باشد و هر كاری كه دوست دارد، انجام دهد. حال ممكن است که او بخواهد به مردم بی خانمان حمله كند و به طور مثال حركات خشن كشتی كج را روی آن ها پیاده كند.

تعداد اسلحه ها خیلی زیاد است و شما می توانید تعداد زیادی اسلحه با خود حمل كنید و حتی از سلاح های گرم به عنوان اسلحه سرد استفاده كنید و با انیمیشن ها و تكنیك های جالب با آن ها، مردم را مورد ضرب و شتم قرار دهید. خشونت در این بازی فوران می كند و این خشونت بسیار متنوع و وابسته به اراده شما اجرا می شود. به طور مثال، شما یك دستكش بوكس بزرگ دارید كه Apoco-Fist نام دارد و شما می توانید با استفاده از آن، تنها با یك مشت، طرف مقابل را پودر كنید! درست خواندید، با استفاده از Apoco-Fist آنقدر ضربه سنگین است كه طرف مقابل منفجر می شود. راوی بازی می گوید: "تصور كنید آخرالزمان (Apocalypse) در یك دستكش بوكس خلاصه شود.

شما در این شماره خیلی قدرتمند هستید و بر خلاف بازی های رایج این سبك كه از پایین شروع به رشد می كنید، در Saints Row: The Third شما از همان ابتدا نیرومند هستید. كمی جلوتر، حتی می توانید با مردم در خیابان برقصید. در یك گوشه از شهر، نیروهای دشمن كنار هم ایستاده اند و بازیكن ما تقاضای نیروی هوایی می كند و طی یك چشم به هم زدن باران بمب بر سر آن ها می بارد. پس از این كشتار، یك مرحله فرعی به نام Tank Mayhem را مشاهده می كنیم كه باید در آن با استفاده از یك تانك تا می توانید خرابی به بار بیاورید و در مقابل، پول خوبی به جیب بزنید. می توانید با شلیك گلوله تانك، ماشین ها را منفجر كنید و یا با رد شدن از روی آن ها، ماشین ها را پرس كنید.

انفجارها و تخریب ها خیلی خوب كار شده اند و تمام این اتفاقات بدون ذره ای افت فریم اجرا می شوند. كمی بعد، هلیكوپتر پلیس به سمت شما شلیك می كند و پس از نابود كردن همه چیز، مرحله به پایان می رسد. با رفتن به مغازه لباس فروشی، با تعداد بی نهایت زیادی از لباس روبرو می شویم. شما می توانید انواع و اقسام لباس های رسمی و یا اسپرت را بپوشید و یا حتی لباس خلبان ها و یا فضانوردها را به تن كنید. بازیكن نمایش، لباس یك فضانورد را با رنگ آبی روشن به تن می كند. حال وقت رانندگی است، ولی سوار ماشین شدن هم در این بازی با سایر بازی های این سبك فرق دارد و به قول راوی Saints Row Style است. شما با پریدن روی هوا، جفت پا به داخل شیشه ماشین پریده و به پشت فرمان می روید.

رانندگی به نظر خیلی جذاب می آید و همانطور كه راوی اشاره می كند، خیلی سرگرم كننده و راحت است. از آنجایی كه مردم Saintها را دوست دارند، شما می توانید كنار خیابان با Drift كردن مردم را مشاهده كنید كه برای شما دست می زنند. حال وقت جت سواری است. با سوار شدن در جت، متوجه می شوید که The Third چقدر وسیع است. شما می توانید با امواج مایكروویو دشمنان و یا ماشین ها را ذوب كنید و با شلیك راكت همه چیز را منفجر كنید. در این حالت وسعت شهر و Draw to Distance فوق العاده بازی را می توان مشاهده كنید. با تغییر سیستم به Hover Mode درجا حركت كنید و با تغییر به سیستم Jet Mode با سرعتی زیاد پرواز كنید.

با سوار شدن جت و سرعت زیاد آن، ما مشكلات ظاهر شدن و یا غیب شدن اجسام را در تصویر مشاهده می كنیم كه امیدواریم تا زمان عرضه این مشكلات حل شوند. حال نوبت ماشین های عجیب و غریب است. یك ماشین در بازی وجود دارد كه كله یكی از Saintها كه یك سیگار هم به لب دارد، روی آن قرار دارد و در حقیقت این سیگار یك شعله پخش کن مهیب است. ماشین دیگر كه یك توپ جنگی روی خود دارد، ماشین عجیبی است! شما می توانید با زیر كردن آدم ها، آن ها را به داخل این توپ برده و به اطراف شلیك كنید. می توانید دیواری را با كوبیدن این آدم ها قرمز كنید و یا مردم را به سمت دشمنان خود پرت كنید. حتی می توانید خودتان هم وارد این توپ شوید و خود را شلیك كنید و روی هوا با باز كردن چتر خود، به آرامی فرود بیایید. نمایش بازی در اینجا به پایان می رسد و ما یك عنوان كاملاً عجیب و بسیار سرگرم كننده را از Volition مشاهده می كنیم. این بازی در تاریخ 15 نوامبر امسال عرضه خواهد شد.

برچسب ها Saints Row: The Third ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 1,871