loading...
game
farshad بازدید : 29 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

نمایشگاه Gamescom امسال هم به پایان رسید و بازی های گوناگونی در آن به نمایش درآمدند که خیلی از آن ها در نوع خود بازی های بسیار بزرگ و پر سر و صدایی بودند. از این رو، تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی های این نمایشگاه را انتخاب کنیم.

بهترین بازی کنسولی

Battlefield 3

Uncharted 3: Drake’s Deception

Mass Effect 3

The Elder Scrolls V: Skyrim

Batman: Arkham City

استودیوی بازیسازی Rocksteady در بازی Arkham City نشان داده که دنباله یک بازی بر اساس ابرقهرمان ها هم می تواند موفق باشد. نسخه جدید سری بازی های Batman در این شماره تغییرات زیادی کرده است. تغییرات بازی در قسمت گیم پلی و قسمت گرافیک بسیار محسوس است و این موضوع باعث شد تا این بازی یکی از بهترین عنوان هایی باشد که روی کنسول ها در حال ساخت است.

 نمایش Uncharted 3 نفس گیر بود. گرافیك خیره كننده، گیم پلی متنوع و به روز شده نسبت به نسخه های قبل و كارگردانی بسیار حرفه ای، Uncharted 3 را روی PS3 برگ برنده امسال این كنسول كرده بود.

بهترین بازی PC

Diablo III

Battlefield 3

RAGE

BioShock: Infinite

Batman: Arkham City

: امسال، سال منحصر به فردی برای PCبازها است. بازی های زیادی با کیفیتی بسیار بالا برای PC در دست ساخت هستند، اما به نظر من، گل سر سبد همه آن ها Battlefield 3 است. EA با ساخت نسخه سوم این سری از بازی ها که بهترین حالتش را می توان روی PC تجربه کرد، نشان داد که بازی اول-شخص آن ها یک سر و گردن از سایر بازی های در حال ساخت یا موجود در بازار بالاتر است.

: پشتیبانی از 64 نفر در بخش چندنفره Battlefield 3 نوید یك ماده مخدر بزرگ را می دهد كه همه را معتاد خود خواهد كرد. از آسمان و زمین گلوله می بارد و همه در یك میدان بزرگ جنگ مشغول تخریب كل دنیای آن هستند. خصوصاً اینكه گرافیك این بازی روی PC بهتر از كنسول ها هم هست و از یك سری تكنیك های جدید استفاده می كند.

بهترین گرافیک

BioShock: Infinite

Battlefield 3

Uncharted 3: Drake’s Deception

The Elder Scrolls V: Skyrim

Diablo III

 انتخاب بهترین گرافیک در بین بازی های نام برده شده، کار بسیار دشواری است. همه این بازی ها در نوع خود استانداردهای جدیدی را در بخش گرافیک به همراه دارند که همه بازیکنان را شکه می کنند، اما به نظر من بازی Battlefield 3 دارای گرافیکی فراتر از حد انتظار زمان حال، چه روی کنسول ها و چه روی PC است. گرافیک بازی، مخصوصاً روی PC به شکل حیرت آوری بالا است و واقعاً هیجان یک میدان جنگ را می توان در آن دید.

: استودیوی Naughty Dog آنقدر در زمینه تكنیكی و گرافیك قوی است كه در هر شماره از Uncharted سعی دارد تكنیك های خود را به نحوی جدید به تصویر بكشد. به نظر من Uncharted 3 بالاترین گرافیك را در كل نمایشگاه امسال داشت كه مثل یك CG با كیفیت بود.

بهترین بازی خانوادگی

Kinect Sports Season 2

Sesame Street: Once Upon a Monster

Rayman Origins

Raving Rabbids: Kicking & Alive

 در اینکه هدف Kinect جذب خانواده ها به سمت دنیای بازی های کامپیوتری است، شکی نیست. عرضه بازی های اینچنینی هم حرف ما را تأیید می کند. در نمایشگاه Gamescom امسال نیز بازی های بسیار زیادی برای این کنترلر به نمایش درآمدند که در بین آن ها بازی Kinect Sports Season 2 یکی از بهترین بازی هایی بود که می شد آن را به صورت خانوادگی بازی کرد. این بازی به شکلی طراحی شده که همه سنین را مجذوب خودش می کند.

: بازی Rayman Origins با قابلیت Co-Op خود می تواند تمام افراد خانواده را سرگرم خود كند. ظاهر و عملكرد ساده بازی، تازه كارها را جذب می كند و مراحل و مكانیزم حرفه ای گیم پلی موج تازه ای برای حرفه ای های این سبك است.

بهترین بازی آنلاین و چندنفره

Call of Duty: Modern Warfare 3

Battlefield 3

Star Wars: The Old Republic

Dragon Age: Legacy

: سری بازی های Battlefield همیشه پرچم دار بازی های چندنفره و آنلاین بوده اند. به همین دلیل نسخه سوم این سری از بازی ها نیز در قسمت چندنفره آنلاین سنگ تمام گذاشته است. نقشه های بزرگ، هم برای PC و هم برای کنسول ها یکی از نکات مثبت این قسمت به شمار می رود. همچنین کاربران PC می توانند این عنوان را به صورت 64 نفره بازی کنند. حتی شنیدن این میزان بازیکن در یک بازی، همه را هیجان زده می کند.

: هر چند به شخصه صبر ندارم تا بخش چندنفره Battlefield 3 را بازی كنم، ولی Star Wars: The Old Republic قطعاً انقلابی در زمینه بازی های آنلاین و چندنفره خواهد بود كه سال های سال جادوانه خواهد شد و رقیب بزرگی برای World of WarCraft محسوب می شود. كیفیتی كه برای این بازی در نظر گرفته شده، وصف ناپذیر است و BioWare سال های زیادی است كه روی این بازی كار كرده است.

بهترین بازی برای کنسول های دستی

Resistance: Burning Skies


Uncharted: Golden Abyss


Resident Evil: Revelations

 امسال بازی های چندان جالب و هیجان انگیزی روی کنسول های دستی به نمایش درنیامدند، اما در این بین نمی توان از کنار بازی Uncharted: Golden Abyss که برای کنسول PSVita در دست ساخت است، به راحتی گذشت. نسخه جدید سری بازی های Uncharted روی کنسول PSVita واقعاً عنوان قابل ستایشی است.

 بازی Resistance: Burning Skies خیره كننده بود. به نظر من این بازی انقلابی در سبك اول-شخص روی كنسول های دستی است، چون هیچ گاه این سبك روی این كنسول ها محبوب نبوده است. حال وجود یك آنالوگ اضافه و قابلیت لمسی PSVita این غیر ممكن را عملی كرده و از همه مهم تر گرافیك بازی روی یك كنسول دستی واقعاً خیره كننده بود.

بهترین بازی کل نمایشگاه

Battlefield 3

BioShock: Infinite

Uncharted 3: Drake’s Deception

The Elder Scrolls V: Skyrim

Star Wars: The Old Republic

: به نظر من Battlefield 3 همانند E3 سلطان بی چون و چرای نمایشگاه Gamescom امسال بود. این بازی واقعاً جهشی بزرگ در بین بازی های اکشن اول-شخص بازار به حساب می آید و به نظر نمی رسد که به این زودی ها رقیبی برای این بازی پیدا بشود.

 در این نمایشگاه Battlefield 3 روی كنسول ها هم نشان داده شد و كیفیت آن همچنان خیره كننده بود. گیم پلی عمیق در كنار صداگذاری و موسیقی فوق العاده و بخش چندنفره ای كه تریلر آن هنوز هم من را تحت تأثیر قرار می دهد، مسلماً Battlefield 3 را بهترین بازی نمایشگاه نشان می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 1,864