شرکت EA به طور رسمی تولید نسخه جدیدی از سری NFS را اعلام کرد.نام این نسخه Need For Speed: The Run است و سازنده این نسخه Black Box است.
در این نسخه از موتور Frostbite 2 استفاده شده و طبق گفته های مسئولین گرافیک و فیزیک ماشین ها به طرز فوق العاده ای پیشرفت کرده است.
Jason DeLong گفت:"امسال سالی است که سری NFS را به مرحله دیگری خواهیم برد.ما فکر می کنیم که NFS: The Run تمام گیمر ها را با داستان قوی و گیم پلی هیجان انگیز خود سوپرایز کند.اما این بازی بدون ماشین های زیبا و پر سرعت چیز جالبی نخواهد بود. بنابراین ما بهترین ماشین ها را در این نسخه قرار خواهیم داد تا گیمر ها جاده ها را با سرعت 200 مایل بر ساعت یا بیشتر طی کنند."


این نسخه شامل مسابقات غیر قانونی با شرط بندی های بسیار بالا ست و به این دلیل The Run نامگذاری شده که شخصیت اصلی بازی باید مسابقه ای که مسیر ان بین دو شهر San Francisco و New York است را پیروز شود تا بتواند زنده بماند. در صورت برنده نشدن این مسابقه وی کشته خواهد شد. دلیل اینکه چرا اگر برنده نشود کشته می شود هنوز مشخص نیست.
در این بازی محدودیت سرعت , قانون و دوستی که به شما کمک کند وجود ندارد و تنها مهارت رانندگی شماست که می تواند به شما در برابر خطرناک ترین جاده ها و بهترین راننده ها کمک کند تا شما در مسابقات پیروز شوید.


Need For Speed: The Run در تاریخ 15 نوامبر در امریکا و 18 نوامبر در اروپا منتشر خواهد شد.