loading...
game
farshad بازدید : 25 جمعه 14 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

مدتی پیش نسخه آزمایشی بازی  در دسترس کسانی که بازی را پیش خرید کرده بودند، قرار گرفت. اما از آنجایی که خیلی ها نتوانستند این نسخه را بازی کنند، تصمیم گرفتیم اطلاعاتی را درباره این قسمت به شما بدهیم. متن زیر سوال ها و جواب هایی هستند که بازیکنان مختلف از سایت GameSpot پرسیده اند تا با بخش چندنفره این بازی بیشتر آشنا بشوند.

سوال: در بخش چندنفره بازی Gears of War 2 فقط چند راه محدود برای کشتن دشمنانی وجود داشت که روی زمین افتاده بودند. از بین آن ها می شد به منفجر کردن سر آن ها با ضربه پا اشاره کرد. آیا هنوز چنین چیزی در این عنوان وجود دارد؟


جواب: در بازی ای که ما انجام دادیم، این قسمت وجود داشت و حتی بهتر و کامل تر از قبل هم شده بود. می شد به وسیله سلاح ها به صورت دشمن ضربه زد. حتی زمانی که دشمن روی زمین افتاده هم می توانید با سلاح به او ضربه بزنید که می توانند صحنه های فوق العاده خشنی را به نمایش دربیاورند. به طور مثال با سلاح Lancer می شود چند حرکت تمام کننده جالب اجرا کرد. با انجام این حرکات Retro Lancer در بازی آزاد می شود. نکته جالب اینجاست که Epic Games اعلام کرده که تمامی سلاح هایی که در این قسمت بدست می آیند، به بازی اصلی نیز منتقل می شوند.


سوال: چه چیزهایی در نسخه آزمایشی بدست می آیند که به بازی اصلی انتقال پیدا می کنند؟


جواب: به طور معمول شما نقشه ها و حالت های مختلف را در این قسمت مشاهده خواهید کرد که می توانید آن ها را بازی کنید. هر وقت هم خسته شدید، می توانید آن ها را رها کنید و یک حالت دیگر را بازی کنید. Epic به کسانی که وارد این نسخه شوند، چیزهای خوبی می دهد. علاوه بر اینکه درجه خود را در این قسمت بالا خواهید برد، مدال های مختلف هم بدست می آورید که به وسیله آن ها سلاح ها، شخصیت های قابل بازی و لباس های مختلف بدست خواهید آورد. برخی چیزها هستند که فقط با بازی کردن نسخه آزمایشی این عنوان در اختیار کابران قرار می گیرد. به طور مثال مدل طلایی سلاح Retro Lancer فقط در این بخش بدست می آید. البته باید در 90 مسابقه مختلف هم شرکت کنید تا این سلاح آزاد شود. همچنین لباس Thrashball هم برای شخصیت کول (Cole) در این قسمت قرار گرفته شده که یک لباس فوتبال است. زمانی که در 70 مسابقه شرکت کردید، این لباس بدست می آید.


سوال: آیا این نسخه را می توان به صورت آفلاین با Bot بازی کرد؟ می توانید در مورد تغییراتی که در مود Horde به وجود آمده بیشتر توضیح بدهید؟


جواب: متأسفانه این بخش یک بازی چندنفره آنلاین است و دارای قسمت های King of The Hill و Team Deathmatch بود. پس نمی شد خیلی از بخش هایی که ممکن است در بازی اصلی قرار داشته باشند را در این نسخه بازی کرد. Epic Games اعلام کرده که قسمت Horde در Gears of War 3 هم قرار دارد. در مورد Botها هم باید گفت که در نسخه آزمایشی Gears of War 3 حضور داشتند و بیشتر برای کمک به بازیکنان طراحی شده بودند. وظیفه آن ها این بود که تعادل را در بازی برقرار کنند. البته آن ها زمانی وارد بازی می شدند که بازیکن به اندازه کافی وجود نداشت. Botها خیلی هم باهوش نبودند و در برخی موارد مشاهده شد که آن ها به یکباره به سمت دشمن حمله می کردند. البته زمانی که بازیکنان وارد می شدند، Botها از بازی خارج می شدند. در این قسمت چهار نقشه وجود داشت که به طور مختصر به بررسی آن ها می پردازیم. در یکی از نقشه ها یک سوپرمارکت متروکه قرار داشت که اطراف آن پر از زباله بود. راه هایی در این نقشه وجود داشتند که همه آن ها به مرکز این نقشه می رسیدند.

سیستم مبارزه ها در این نقشه به صورتی بود که بازیکنان به صورت نزدیک با هم مبارزه می کردند و هر کس که یک شاتگان در اختیار داشت، می توانست پیروز این بخش باشد. نقشه بعدی که Thrashball بود، بیشتر به یک محیط بزرگ شباهت داشت که از گیاهان مختلف پوشیده شده بود و بازیکنان می توانستند در میان آن ها حرکت کنند. در دو طرف این نقشه تونل قرار داشت و مکان خوبی برای تک تیراندازها به وجود آورده بود. نقشه Trenches یک محیط شنی بود که Bunkerهای مختلفی در آن دیده می شدند. همچنین طوفان شن در این نقشه باعث می شد که دید بازیکنان کم شود یا در برخی موارد نتوانند جلویشان را ببینند. بهترین کار، این بود که سلاح Lancer را به دست بگیرید و به سرعت بدوید. Old Town یکی دیگر از نقشه های بازی بود که از خیابان های سنگی تشکیل شده بود. این خیابان های باریک محل های خوبی برای پنهان شدن بودند. هنگامی که در این خیابان ها حرکت می کنید، بهتر است یکی از هم تیمی هایتان مراقب پشت سر شما باشد.


سوال: آیا این بخش چندنفره بازی آنقدر خوب خواهد بود که روز فوق العاده ای را به وجود بیاورد؟ یا اینکه آنقدر بد است که باید کنسول را شکست؟


جواب: در زمانی که ما این نسخه چندنفره را بازی کردیم، به نظر بسیار فوق العاده می آمد. عدم وجود Lag در این بخش یکی از نکات مثبت آن بود. هر بار که در این بازی بمیرید، بیشتر از چند ثانیه از مبارزه ها در نخواهید ماند. این نسخه به اندازه ای خوب بوده که بازیکنانی که در Community این بازی هستند، علام کرده اند که بهترین بخش چندنفره این سری از بازی ها را تجربه کرده اند.


برچسب ها Gears of War 3 ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 21
  • بازدید کلی : 1,872